mgr Izabela Wuzień
Psycholog dziecięcy, Terapeuta
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Poznaniu na kierunku Psychologia ze specjalnością kliniczną. Mam wieloletnie doświadczenie w obszarze zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży i dorosłych, które zdobywałam m.in. w przedszkolach i przedszkolach specjalnych, w poradni psychologiczno-logopedycznej, w Punkcie Diagnostyczno-Konsultacyjnym Stowarzyszenia na rzecz Osób z Autyzmem oraz w Domu Pomocy Społecznej dla osób chorych psychicznie, Pracuję metodami i narzędziami, które zostały oparte na dowodach naukowych, szczególnie w nurcie poznawczo-behawioralnym w tym na Stosowanej Analizie Zachowania i Terapii Akceptacji i Zaangażowania. Ukończyłam szkolenia z zakresu:
- Terapii akceptacji i zaangażowania ACT,
- Diagnozy funkcjonalnej dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym (PEP – R, VB-MAPP),
- Indywidualnego Programu Edukacyjno – Terapeutycznego dla ucznia z ASD
- Komunikacji Alternatywnej (PECS)
- Specjalistycznego kursu diagnozy psychologicznej w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu.
- Diagnozy i opiniowania rozwoju intelektualnego u dzieci i młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu.
- III-stopniowego kursu Terapii behawioralnej pod patronatem Polskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnej
- Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu.
- Szkolenie Kids’ Skills w Warszawie (w trakcie).
Moją pracę regularnie poddaję profesjonalnej superwizji.
mgr Hanna Krobicka
Logopeda, Pedagog, Pedagog specjalny
Ukończyłam studia licencjackie na Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim o specjalności pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, by następnie uzupełnić je tytułem magistra uzyskanym na Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi o specjalności psychopedagogika.
Następnie ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu o specjalności edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Kolejnymi ukończonymi studiami podyplomowymi są studia na Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim o specjalności pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.
Ukończyłam również studia podyplomowe na Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim o specjalności Logopedia.
Od 2008 roku zdobywałam doświadczenie w pracy z dziećmi, pracując w przedszkolach integracyjnych, w przedszkolu specjalnym dla dzieci z autyzmem oraz w świetlicach socjoterapeutycznych.
Na co dzień pracuje w szkole podstawowej na stanowisku logopedy, nauczyciela zajęć korekcyjno- kompensacyjnych, a także w przedszkolu na stanowisku logopedy oraz pedagoga specjalnego. Dodatkowo pracuje jako logopeda i pedagog w świetlicach socjoterapeutycznych. Prywatnie spełniam się jako żona i mama dwóch synów. Życie rodzinne codziennie uczy mnie czegoś, co mogę wykorzystać w życiu zawodowym.
Swoją wiedzę teoretyczną oraz praktyczną ciągle poszerzam, biorąc udział w szkoleniach i warsztatach. Odbyte szkolenia:
- prof. zw. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska ”Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów – SMURF.”
- prof. J. Panasiuk „Spektrum zaburzeń autystycznych w diagnozie i terapii logopedycznej”
- Aleksandra Rosińska „Terapia miofunkcjonalna”
- Celina Twardysz „Attention Autism” dwudniowe szkolenie 4 poziomów programu Attention Autism
- Sylwia Zasada „Alfabet logopedyczny. Sprawdzone metody wywoływania wszystkich głosek”
- dr Mira Rządzka „Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym”
- Marta Walkiewicz „Logopeda szkolny”
- Sylwia Matuszny „ Dyslalia wieloraka. Terapia logopedyczna w oparciu o przyczynę zaburzenia”
- Beata Racek „Gryzio w krainie głosek sz, rz, cz, dż”; „Gryzio w krainie głoski R”- terapia rotacyzmu, „Seplenienie boczne: diagnoza, metody korekcji, terapia logopedyczna”, „Terapia miofunkcjonalna”, Badanie logopedyczne od A do Z. Diagnoza miofunkcjonalna”, „Seplenienie międzyzębowe oraz seplenienie boczne”, „Ankyloglosja. Ocena wędzidełka przed i po frenotomii”
- Marta Nawrocka-Czajka „Trzy szeregi”, „ Dyslalia”
- Justyna Pietrzak „Moje 50 pierwszych słów- rozkręcamy mowę w ORM”, „Terapia dziecka z ORM. Bank pomysłów”, „ Głoski dźwięczne i bezdźwięczne”
- Agnieszka Kaproń „Logopedyczny start. Szkoła młodego logopedy”
- Wspomaganie nauczycieli edukacji przedszkolnej w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi